RSS Feeds

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers Daisypath Anniversary tickers

Tuesday, March 2, 2010

Sayonara...Sayonara...

Masuk hari ni, dah 5 hari aku tak dapat tengok kawan2 aku ni.. last aku friend2 dengan diaorang pada 26 Feb lepas. Ofis pun dah tambah sunyi. Dah 8 orang kawan2 yang pergi meninggalkan kami since tahun lepas.


Kak Zaharah , Janice and June.

Kak Zaharah ni, our Doc. Controller.. So time2 ISO, dia ni la yang paling sibuk kejar kami. Tension je bila kenang2kan masa ISO audit!. Janice pulak our Planning Boss. Masa dia ade dulu, bila orang panggil Janice or Enis, kami dua2 akan pandang orang yg. panggil tu, sebab kami dengar hujung "nis" tu je...funny betul ingatkan time2 tu. Finaly, to elak confusion, kami called dia JO je. June ni bukan nama asal, tapi becoz dia join company bulan June, so terus melekat nama tu kat dia. Dia ni orang Finance, tempat aku selalu hantar request nak duit. Banyak bantu aku, especially bila aku terlambat submit payment request...busyla katakan!


Ni gambar terakhir aku dengan mereka bertiga. Hope lepas ni bila jumpa lagi adelah sessi kodak2kan ni ye!...


Kawan2 lain pun nak sama dalam sessi kodak2kan terakhir ni.. nilah juga kwn2 ku yang tinggal lagi kat sini..

Sayu jugaklah hati aku masa hari terakhir tu..apa taknya, dah bersama dengan mereka lama, average 8 years...huhuhu...

To Kak Zaharah, Janice and June..All the best..

Sayonara...sayonara..sampai berjumpa lagi. Ingat lagi tak? sedihnya...

No comments:

Post a Comment