RSS Feeds

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers Daisypath Anniversary tickers

Saturday, March 6, 2010

Job esok.

Esok, dengan izin Allah… kami akan buat Score A presentation di depan guru2.. Memanglah esok, tapi feeling tak keruan tu dah start bbrapa hari yang lalu. Lagi nak dekat lagilah takut!

Petang ni, kami akan turun ke ZRB, jumpa En. Zul or name glamernya Ami Zass (coming soon millionaire). He’s the one yang akan help us for presentation 2moro.

Angin yang berhembus membawa khabar berita yg participant esok ade more than 50 paxs. Wow, ramai tu! Lagilah nervous..

Apapun, perjuangan harus diteruskan… Inilah yang dinamakan PELUANG, so wajib tidak disia-siakan. Bak kata Prof. Dr. Hamka;

“Peluang yang besar itu datang secara tiba-tiba…datang tidak menentu masa…datang disaat kita kesempitan atau kesusahan. Nilailah peluang itu dengan secara bijaksana. Rebutlah peluang yang besar itu, kerana peluang yang besar itu boleh berlalu dengan tiba-tiba. Jangan jadikan seribu alasan untuk tidak merebut peluang yang besar itu!”

Ya Allah, kami hambamu yang lemah lagi hina ini.. percaya pada REZEKI yang engkau janjikan.. maka kami berusaha Ya Allah.. dan selebihnya kami serahkan kepadaMU..Kami yakin pada rezeki masing2.. jika ini rezeki kami, maka permudahkanlah ya Allah. Amin...

Sambung balik citer kat atas tadi...

Dalam gelabah ni, ada gak rase bengang! Tahu tak kat sape? Kat sape lagi kalau bukan kat bang Dek.. he rileks je mcm takde apa2 nak berlaku sok.. memang tu trade mark org lelaki kot.. gelabah gak kat dalam, tapi kat luar stay cool je...hipokrit la tuh!

Sori ye bang Dek..esok we do the best k. Thanks for ur support…

Later, I’ll update the presentation story tu ye..

No comments:

Post a Comment