RSS Feeds

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers Daisypath Anniversary tickers

Tuesday, March 2, 2010

Lisa dah ada Group!

Malam tadi, Lisa so happy coz adik aku yang balik dari Langkawi bagi dia coklat banyak sangat. Coklat memang favourite dia.. kadang sampai merajuk-rajuk dgn. ayahnya, sebab ayahnya selalu sorok2kan coklat budak tu. Malam tadi jugak, dia dah susun coklat2 tu dlam petis ais, siap sorok2 lagi kat tempat simpan sayur tu, takut ayahnya nampak...

Pagi tadi, dah nak keluar rumah, si Lisa masih lagi sibuk nak packing coklat2 dia tu..aku pun tanyalah dia, "adik nak bagi sape coklat ni, bawak byk2.. ". She terus reply "Lisa nak bagi kat group Lisa la mi". Hah!!, group Lisa? tanya aku..

Aku tanya lagi, sape group Lisa tu? Dia kata group dia ada Shasha, Lyn, Anissa dan Putri. Aku terdiam kejap and tersenyum sendiri. Anak aku dah ada group and understand the meaning of it... advanced bagi aku tu.

Lunch tadi, as usual, aku call si Lisa, dia kata dah distribute coklat2 tu kat group dia.. aku tersenyum lagi.. Tak sabar nak story kat bang Dek petang nanti, citer anak darenya yang dah ade group ni..

1 comment:

Sue said...

waa lisa dah ada group??? hebattt.. comel la lisa ni

Post a Comment