RSS Feeds

Tuesday, February 8, 2011

Lisa dah Darjah 1 - Part 1

Dah masuk bulan ke-2 Lisa bersekolah,
barulah mummy menulis catatan ini...
Terlalu banyak yang nak mummy catatkan,
supaya bila Lisa dah besar nanti,
Lisa boleh mengenang kembali segala yang berlaku,
semasa Lisa mula2 masuk sekolah...

Dah pastinya, nak masuk sekolah, semuanya mesti yang baru!
Bak kata pepatah "dari hujung rambut, sampailah ke hujung kaki"..
So, ayah dan mummy bawak Lisa ke Jusco, Sri kembangan utk. beli barang2 sekolah.

Masa ni, Lisa so excited try2 baju, kasut, beg dan macam2 lagi...
Ayah dan mummy pun teruja sekali, bila lihat Lisa dah pakai baju sekolah.

Tengok tu!, ayah melayan Lisa..

.



Malam sebelum Lisa sekolah,
Mummy dan ayah bersama-sama, tuliskan nama Lisa
kat setiap barang2 Lisa...
kasut, beg, pencil case dll, supaya tak hilang nanti.


Lisa sayang dah ready to school :)

3 comments:

Syed Fairus said...

Kalau duduk asrama, lagi banyak barang yg kena tulis. Khususnya barang-barang yg lebih kurang sama bentuknya dan warnanya bila dijemur di ampaian...ha..ha..ha..

Enis said...

Fairus, Kak Intan dah ade pengalaman tu!

Syed Fairus said...

Mesti kat barang dia ada tulis huruf Zorro! ZZ

Post a Comment