RSS Feeds

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers Daisypath Anniversary tickers

Wednesday, February 17, 2010

Syukur Alhamdulillah...

Akhirnya aku dah ada blog sendiri. Selama ni asyik dok tengok blok orang je. Suka aku nak ucapkan terima kasih pada anak aku Lisa yang selalu menggesa mummynya buat blog, coz dia nak gambar2 dia terpampang kat dlm blog tu..mcm anak2 org lain. Thanks also to Ami Shamril, Raihana, Sueqaisara, abang Dek & all my sister for their support to make my dream come true.

Dalam blog ni, aku kan store citer-citer lama dan baru life aku, bang Dek, Lisa, my family and everything la..Sesungguhnya yang baik itu dtgnya drpd. Allah, yang buruk itu datangnya daripada diri aku sendiri. So for those yang visit blog aku ni, ambillah yang baik jadikan panduan, yang buruk tu jadikan sempadan k.

At the same time, now aku dah ada bisnes.. so, aku akan story mory about it dalam post bisnes nanti. Bisnes ni good for children and parent as well... juga sgt bagus for bloggers!

Till we meet in next entry, have a nice day.

No comments:

Post a Comment