RSS Feeds

Saturday, September 25, 2010

Belum terlambat rasanya...

Hari ini genap 16 Syawal...

Dan barulah hari ini berkesempatan untuk kita bertemu di sini...

Belum terlambat rasanya untuk saya mengucapkan Selamat Hari Raya kepada semua, ampun maaf zahir & batin...

Dan sebenarnya, kesihatan saya agak terganggu pada masa kini... Sejak kejadian ragut empat hari sebelum Syawal tempohari...

Mendengar cerita2 orang kena ragut dan mengalaminya sendiri adalah amat berbeza sama sekali. Perasaan tauma masih ada hingga kini...

Namun, syukur pada-Mu Ya Allah, kerana melindungi hambamu ini...

Kepada semua, berhati-hatilah walau di mana anda berada. Ianya boleh berlaku sekelip mata sahaja!

Semoga kita semua senantiasa beada dalam lindungan dan kasih sayang Allah... Amin.

1 comment:

Chacha's Heavens said...

salam...
kak!! kenapa xbagitau masa sms aritu??
astaghfirullah..how r u now?
traumatized boleh menyumbang pd sakit yg lambat baik mcm skrg ni.

mama cha pun pernah kena lama dulu. so macam kinda understand..nantilah cerita.

akk kena jaga kesihatan ya.. pergilah berurut, relaxed yourself. i find it good especially when u r busy working and everything.

hai lisa! nanti kita gi karaoke ya? tapi sebelum tu akk nak datang belated raya dulu kat rumah boleh? hehe. masak sedap2 tau. XD

Post a Comment